مهاجرت تحصیلی نروژ

تحصیل در دانشگاه رودولف اشتاینر نروژ

تحصیل در دانشگاه رودولف اشتاینر نروژ

تحصیل در دانشگاه رودولف اشتاینر نروژ، یک موسسه خصوصی دارای اعتبار در اسلو است که گزینه ای مناسب برای ادامه تحصیلات عالی متقاضیان می باشد. کالج دانشگاهی رودولف اشتاینر (RSUC) به نروژی یک موسسه خصوصی دارای اعتبار دولتی در اسلو است. این دانشگاه در سال 1981 تأسیس شد تا معلمان و استادان را برای استخدام شدن در مدارس مطالعات سنگی نروژ آموزش دهد.

این کالج توسط وزارت آموزش و پرورش به عنوان یک کاندیدای واجد شرایط برای کار در مدارس ذغال سنگ نروژ تأیید می شود. طبق قانون، این مدارس خصوصی، کمک های دولتی دریافت می کند. از سال 1997، این کالج دانشگاهی به صورت 100% توسط دولت پشتیبانی می شود. در حالی که در سال 1983 این میزان 50% بوده است. همچنین این مرکز به عنوان یک بنیاد خیریه با هیئت مدیره ای ماهر، سازمان یافته است. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است راجع به تحصیل در کشور نروژ اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

جزییات دانشگاه رودولف اشتاینر نروژ

از سال 1994، مدرسه برل سابق در منطقه فراگنر، به عنوان ساختمان اصلی دانشگاه رودولف اشتاینر شروع به فعالیت کرده است. این دانشگاه یک پردیس دیگر در فیرسدال دارد. همچنین پردیس بریسکبی نیز دارای ساختمان های آموزشی Steinerhøyskolen است که فاصله زیادی با مرکز اسلو، در دروازه 30 پروفسور دالز ندارند و در نزدیکی ایستگاه های تراموا، اتوبوس و مترو ماجورستن قرار دارند. پارک Langgaardsløkken در کنار این پردیس، فرصتی را برای استراحت در طی چند دقیقه رایگان فراهم می کند و همچنین شامل باغ گیاه شناسی نیز می شود.

پردیس ویداروسن، برنامه های مقطع کارشناسی ارشد را ارائه می دهد. این منطقه دارای یک جامعه کارگری در کامفیل و وستفولد که تقریبا 2 ساعت با اسلو فاصله دارند، می باشد. محیط های دیدنی و وجود بسیاری از عوامل گذراندن اوقات فراغت در شهر، فرصتی را برای استراحتی کافی و لذت بخش فراهم می کند. این پردیس دوره های کارشناسی ارشد خود را به زبان انگلیسی تدریس می کند و با تنوع بین المللی استادان و دانشجویان از بسیاری از کشورها شناخته می شود.

شرایط تحصیل در دانشگاه رودولف اشتاینر نروژ

دانشگاه رودولف اشتاینر یک موسسه آموزشی است که دانشجویانی را تربیت می کند که می خواهند به عنوان معلم آموزش دیده واجد شرایط تدریس شوند. این موسسه برنامه های مختلفی را ارائه می دهد که به دانشجویان کمک می کند تا به عنوان افراد علاقه مند به تدریس در مدارس و موسسات مختلف نروژی پیشرفت کنند. همچنین محصلان آموزش دیده مورد تشویق قرار می گیرند تا خلاقیت خود را در زمینه های مختلف هنری به کار گیرند. این امر به آنها کمک می کند تا در شغل خود موفق شوند. کالج دانشگاهی رودولف اشتاینر، دانشجویان آموزش فلسفه را مجبور می کند تا در سخنرانی های مهمانان برجسته شرکت کنند.

برگزاری این سخنرانی ها به دانشجویان کمک می کند تا از انواع مختلف موضوعات مربوط به زندگی روزمره دانش به روز کسب کنند. همچنین برخی از سخنرانی ها توسط متخصصان دانشگاهی انجام می شود. سیاست تدریس در این مرکز آموزش عالی بر رشد استعدادهای هنری افراد متمرکز است و به آنها کمک می کند تا در مورد چگونگی ارتباط انسان با موضوعات مختلف بینش مناسب کسب کنند. در دوره های بعدی، دانشجویان بیشتر روی زبان تدریس، تمرکز می کنند. سال آخر نیز بر آموزش در مورد رشد کودکان و نوجوانان در کلاس های مختلف متمرکز است و پس از این مرحله، دانشجویان در موضوع مورد نظر خود متخصص می شوند. اطلاعات لازم در خصوص تحصیل در نروژ، در مقاله مذکور شرح داده شده است.

شرایط تحصیل در دانشگاه رودولف اشتاینر نروژ

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه رودولف اشتاینر نروژ

دوره های دانشگاه رودولف اشتاینر شامل یک دوره مقدماتی در زمینه آموزش مطالعات سنگ و یک پیشنهاد تعلیمی برای معلمان است. دوره های ابتدایی در آموزش مطالعات سنگ برای معلمان جدید، افراد جایگزین و دستیاران ارائه می شود. این دوره مقدمه ای بر ایده های اساسی روش شناسی تدریس در سطح پایه فردی و نحوه ساختار برنامه درسی است. متقاضیان همچنین می توانند دوره های کارشناسی ارشد 2 ساله را در زمینه هایی مانند آموزش های پژوهشی و تحقیقاتی و آموزش مطالعات محیط زیست بگذرانند. در سال 2022، دوره های تحصیلی این موسسه طی 30 تا 32 هفته به صورت دیجیتالی و آنلاین ترتیب داده می شود.

هنگام اقدام برای پذیرش در کالج دانشگاهی رودولف اشتاینر در نروژ، متقاضی باید تمام مدارک مورد نیاز را تهیه کند. لیست مدارک لازم ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد. همچنین در خصوص اطلاع از هزینه زندگی در نروژ پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مشخص شده می باشد.

با این حال مدارک لازم جهت ثبت نام موفقیت آمیز در این مرکز، به شرح زیر می باشد:

  • تمام اسناد دانشگاهی و دبیرستانی اخذ شده
  • فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • گواهینامه آیلتس یا تافل
  • اثبات مهارت در زبان نروژی
  • گذرنامه
  • شناسه پست الکترونیک
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست
  • توصیه نامه
  • رزومه کاری یا CV
  • بیمه درمانی
  • ویزای دانشجویی
  • اعلامیه حمایت مالی
  • تکمیل فرم مصاحبه
  • طرح پیشنهادی تحقیقاتی
  • نمونه کارها (در صورت وجود)

با وجود اینکه شهریه تحصیل در سال 2022 رایگان است، اما توصیه می شود تا داوطلبان حداقل 1000€ (یورو) را برای هزینه های احتمالی تحصیل در نظر بگیرند.

در نمودار زیر هزینه های سالانه مرتبط با دانشگاه رودولف اشتاینر به یورو قابل مشاهده است:

هزینه های سالانه مرتبط با دانشگاه رودولف اشتاینر به یورو

اطلاعاتی درباره دانشگاه رودولف اشتاینر نروژ

برنامه تحصیلی کارشناسی ارشد کالج دانشگاهی رودولف اشتاینر (RSUC) از پزشکان باتجربه دعوت می کند تا شیوه های آموزشی را در مهد کودک ها، مدارس، دانشگاه ها، محل های کار و سایر عرصه هایی که یادگیری و رشد انسانی در آنها انجام می شود، کشف و بهبود بخشند. ضمن اخذ مدرک کارشناسی ارشد بین المللی، فارغ التحصیلان دانشگاه رودولف اشتاینر یاد می گیرند که چگونه یک پروژه تحقیقاتی آموزشی را انجام دهند.

برنامه کارشناسی ارشد RSUC روابط پویای آموزشی گروهی، فرهنگی، زیست محیطی و معنوی را تأیید می کند. این نگرش علمی و اخلاقی نسبت به آموزش، نحوه درک اصول ضروری آموزش، از سیاست های موسسه رودولف اشتاینر است. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ماهر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :