مهاجرت تحصیلی ایتالیا

تحصیل در دانشگاه ترنتو ایتالیا

تحصیل در دانشگاه ترنتو ایتالیا

تحصیل در دانشگاه ترنتو ایتالیا، برای متقاضیان بسیار قابل توجه واقع می باشد، زیرا یکی از با کیفیت ترین برنامه های تحصیلی در جهان است. دانشگاه ترنتو یک دانشگاه ایتالیایی است که در ترنتو و نزدیک روورتو واقع شده است. بر اساس گزارش سازمان CENSIS و وزارت آموزش و پرورش ایتالیا، این دانشگاه توانسته است نتایج قابل توجهی در زمینه تعلیمات، تحقیقات و روابط بین المللی به دست آورد. این موسسه یک دانشگاه ​​متوسط ​​است که دائما در تلاش برای توسعه بعد بین المللی آموزش، ایجاد و توسعه شبکه ها و مشارکت هایی است که فرصت همکاری در زمینه آموزش، تحقیق و روابط با صنعت را تضمین می کند.

امروزه دانشگاه ترنتو ایتالیا حدود 16000 دانشجو، 25 گزینه کارشناسی، 30 برنامه کارشناسی ارشد و 600 برنامه دکترا دارد. 10% از کل اساتید، محققان خارجی و اساتید مهمان هستند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نمایید.

شرایط تحصیل در دانشگاه ترنتو ایتالیا

دانشگاه ترنتو طیف گسترده ای از برنامه های عالی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهد. کیفیت آنها نتیجه دستاوردهای علمی شناخته شده، پروژه های همکاری بین المللی و همکاری صنعتی موثر در سراسر جهان است. اکثر برنامه های تحصیلات تکمیلی و دکترا به طور کامل به زبان انگلیسی برگزار می شود. کیفیت تحقیق و تدریس بین المللی، همراه با خدمات عالی، متناسب با نیازهای دانشجویان، اولویت های اصلی دانشگاه هستند. پیشنهادهای آموزشی این موسسه شامل علوم فناوری (مهندسی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، ریاضیات و فیزیک)، علوم انسانی (اقتصاد اجتماعی جامعه شناسی، اقتصاد و حقوق) و علوم شناختی و علوم زیستی مولکولی می شوند.

از همان سال های اولیه تا کنون به بعد بین المللی دانشگاه اهمیت ویژه ای داده شده است. این دانشگاه همواره بر توسعه اتحادهای استراتژیک بین المللی تمرکز کرده است. طبقه بندی های ملی و بین المللی دانشگاه ترنتو را به عنوان یکی از برترین دانشگاه های ایتالیا رتبه بندی می کند. علاوه بر سخنرانی های سنتی، در این موسسه کارهای آزمایشگاهی متعدد و گروه های سمیناری کوچک زیادی نیز وجود دارد. پیوندهای قوی با صنعت ترنتو، از آموزش و پرورش که هدف آن آماده سازی دانشجویان داخلی و خارجی برای بازار کار است، پشتیبانی می کند.

شرایط تحصیل در دانشگاه ترنتو ایتالیا

موقعیت دانشگاه ترنتو ایتالیا

دانشگاه ترنتو، 11 دپارتمان و چندین مرکز تحقیق و آموزش دیگر دارد. گروه های دانشگاهی این مرکز مانند زیست شناسی سلولی، محاسباتی و تلفیقی، اقتصاد و مدیریت، حقوق، فیزیک، عمران، مهندسی محیط و مکانیک، مهندسی اطلاعات و علوم کامپیوتر، مهندسی صنایع، علوم انسانی، ریاضیات، روانشناسی و علوم شناختی و جامعه شناسی و تحقیقات اجتماعی می باشند. اخیرا دانشگاه فعالیت آموزشی جدیدی را در زمینه پزشکی و جراحی آغاز کرده است. این فعالیت ها در 3 منطقه اصلی متمرکز شده اند. منطقه شهر دارای گروه های اقتصاد و مدیریت، جامعه شناسی و تحقیقات اجتماعی، علوم انسانی، دانشکده حقوق و دانشکده مطالعات بین المللی است.

دانشگاه ترنتو ایتالیا دارای جوامعی بسیار پر جنب و جوش است که در آن دانشجویان ایتالیایی و بین المللی تجربه های فراموش نشدنی را تجربه می کنند. بیش از 1300 مکان در خوابگاه ها یا آپارتمان های مشترک در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. همه خوابگاه ها در دسترس هستند زیرا ترنتو یک شهر کوچک است. قیمت ماهانه برای اقامت از حدود 270€ الی 330€ (یورو) متغیر است که این مقدار در مقایسه با شهرهای بزرگ ایتالیا بسیار پایین است. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در دانشگاه پیزا ایتالیا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه ترنتو ایتالیا

اندازه دانشگاه ترنتو با ظرفیت 17000 دانشجو محاسبه ​​است. همچنین کمیته پذیرش درخواست شهروندان خارجی را می پذیرد. در این موسسه حدود 8% دانشجویان خارجی هستند و متخصصان خارجی نیز اکثریت کادر علمی را تشکیل می دهند. این دانشگاه برنامه های بین المللی مبادله دانشجو را ارائه می دهد که توسط شبکه گسترده موسسات آموزشی و شرکت های شریک امکان پذیر شده است.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه ترنتو ایتالیا به شرح زیر است:

  • کلیه گواهینامه های دانشگاهی و دبیرستانی اخذ شده
  • فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • گذرنامه
  • اطلاعات تماس
  • عکس در قالب گذرنامه
  • اثبات پرداخت شهریه دانشگاه
  • رزومه کاری (برای متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا)
  • گواهی اثبات مهارت در زبان ایتالیایی و انگلیسی
  • بیمه سلامت و زندگی
  • ویزای دانشجویی
  • اعلامیه حمایت مالی
  • طرح پیشنهادی تحقیقاتی

این موسسه برای تحصیل در مقطع کارشناسی، حدود 1000€ (یورو) ، به صورت سالانه در نظر گرفته است. هنگام درخواست برای برنامه های کارشناسی ارشد در ترنتو، یک داوطلب باید توجه داشته باشد که یک سال تحصیل حدود 3000€ (یورو) برای او هزینه دارد. با وجود اینکه میزان شهریه تحصیلی چندان بالا نیست، دانشجویان همچنان می توانند برای درخواست بورسیه های تحصیلی موجود اقدام کنند.

در نمودار زیر برآورد هزینه های سالانه مرتبط با دانشگاه ترنتو ایتالیا به یورو قابل مشاهده است:

هزینه های سالانه مرتبط با دانشگاه ترنتو به یورو

اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه ترنتو ایتالیا

بورسیه های دانشگاه ترنتو با توجه به امتیازات به دست آمده در لیست های رتبه بندی نهایی دانشجویان اعطاء می شوند. دانشجویان غیر اروپایی دارای امتیاز بالا می توانند یکی از بورسیه های UniTrento را با مبلغ سالانه 5200€ (یورو) دریافت کنند که علاوه بر این حتی از هزینه های تحصیل نیز صرف نظر می شود. فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه ترنتو ریکاردو فراکارو (عضو مجلس نمایندگان ایتالیا)، کارلو روولی (فیزیکدان)، روبرتو باتیتی (دانشمند رایانه ایتالیایی)، کارلو پترینی (ویراستار ایتالیایی) و سایر می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در ایتالیا با مشاوران برجسته موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :