مهاجرت تحصیلی انگلستان

تحصیل در دانشگاه بولتون انگلستان

تحصیل در دانشگاه بولتون انگلستان

تحصیل در دانشگاه بولتون انگلستان، می تواند گزینه نسبتا مناسبی برای انتخاب دانشجویان بین المللی جهت تحصیل در رشته های مختلف باشد. دانشگاه بولتون که در شهر بولتون، انگلیس واقع شده است، یک دانشگاه دولتی است که قدمت آن به سال 1825 و هنگام تأسیس انستیتوی مکانیک بولتون باز می گردد. این مجوزها برای ارائه مدارک عالی در سال 1992 و مدارک تحقیقاتی در سال 1995 به این دانشگاه اعطاء شد.

سرانجام، در سال 2004 با موافقت شورای خصوصی، این موسسه به عنوان دانشگاه شناخته شد. بولتون تقریبا 6000 دانشجو و 700 کادر علمی و حرفه ای دارد. حدود 70% از دانشجویان این دانشگاه از بولتون و منطقه شمال غرب می آیند. در مقاله پیشرو کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در این دانشگاه راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهد داد.

شرایط تحصیل در دانشگاه بولتون انگلستان

دانشگاه بولتون یک پردیس شهری پر از امکانات مدرن را دارد که بین خیابان دربی و جاده دین شهر بولتون قرار گرفته است. این دانشگاه در درجه اول در یک منطقه شهری بین Deane Road و Derby Street در بولتون واقع شده است. این دانشگاه 2 سالن اقامتی دارد، اگرچه دانشگاه قصد دارد همه خدمات مسکن را به یک سایت واحد در مرکز شهر منتقل کند. همچنین یک مرکز دانشگاهی وابسته به بولتون در راس الخیمه، امارات متحده عربی وجود دارد. به دنبال بازسازی و متمرکز شدن پردیس دانشگاه در سال 2007، یک ساختمان آموزشی اجتماعی 2.5 میلیون £ (پوند) برای مطالعه دانشجویی و استقرار دفتر انجمن دانشجویان بولتون ساخته شد. این ساختمان همچنین کتابخانه دانشگاه، خدمات دانشجویی و کافی شاپ را در خود جای داده است.

علاوه بر این، فارغ التحصیلان این دانشگاه در زمینه های مختلف در داخل و اطراف کشور کار می کنند. دانشگاه تالارهای اقامتگاه دهکده اورلاندو را که متعلق به مک کمب بولتون است را برای اسکان دانشجویان فراهم کرده است. سایر محل های اقامت دانشجویی نیز توسط مالکان خصوصی تأمین می شود. UTC به عنوان یک کالج فنی با حمایت مالی دانشگاه بولتون در ماه سپتامبر 2015 در پردیس اصلی دانشگاه تأسیس شد.

شرایط تحصیل در دانشگاه بولتون انگلستان

سیستم آموزشی دانشگاه بولتون انگلستان

دانشگاه بولتون حدودا بیش از 11000 دانشجو و دانش آموخته در 20 سال اخیر داشته است. حدود 25% از جمعیت دانشجویی این موسسه را اقلیت های بین المللی تشکیل می دهند. این دانشگاه پذیرای دانشجویان 60 کشور خارجی است. بولتون همچنین دانشجو های روحانی را در بر می گیرد که شامل آیین های متعددی می شوند. بولتون با موسسات خارجی مانند دانشگاه های سنگاپور، آلمان، یونان، چین، مالاوی و مالزی ارتباط دارد. دانشگاه بولتون فرصت های تحقیقاتی را نیز ارائه می دهد. دانشجویان می توانند در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ثبت نام کنند.

دوره های شناخته شده مانند برنامه های تجارت، هنر و رسانه می شوند. علاوه بر این، بولتون دارای یک مدرسه تحقیقاتی و تحصیلات تکمیلی (R&GS) است که کلیه دانشجویان ثبت نام شده برای یک دوره تحقیقاتی پیشرفته توسط محققان برجسته آموزش می بینند را پذیرش می کند. این موسسه همچنین به دانشجویان کمک می کند تا مطالب آموزشی را به صورت عملی تجربه کنند و از فرصت های تحقیقاتی موجود در دانشگاه بیشترین استفاده را ببرند. جهت تحصیل در سایر کشورها به عنوان مثال مقاله تحصیل در اتریش را مطالعه بفرمائید.

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه بولتون انگلستان

همچنین، بولتون یک انجمن اشتغال در محل دارد که به دانشجویان کمک می کند تا در کنار تحصیل و برنامه فوق برنامه رایگان، شغل های نیمه وقت را پیدا کنند. از سال 2009 دانشگاه بولتون با برنامه های موجود در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد با کالج بین المللی وستر راس الخیمه مشارکت داشته است. در ماه دسامبر 2011، دانشگاه بولتون با همکاری گروه موسسات KES مرکز دانشگاهی خود را در کلمبو، سریلانکا راه اندازی کرد. علاوه بر ارائه فرصت های تحقیقاتی، مدرک کارشناسی ارشد و دکترا، برای برنامه های تدریس حرفه ای صنعتی شناخته شده است.

موسسه گاردین براساس رضایت دانشجویان از تدریس، دانشگاه بولتون را در میان 50 دانشگاه برتر انگلستان قرار داده است. در انجمن دانشجویی دانشگاه بولتون امکاناتی وجود دارد که زندگی دانشجویی جذاب و محیط اجتماعی دوستانه را برای دانشجویان خود ارائه می دهد. این موسسه بیش از 100 دوره تحصیلی را برای تحصیل متقاضیان فراهم می کند. دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد این موسسه در قالب رشته های علوم اجتماعی، هنر، رسانه و ارتباطات، بازاریابی، مدیریت بین المللی، حقوق، حسابداری و علوم سیاسی ارائه می شوند.

همچنین مدارک اولیه برای ثبت نام و پذیرش در این دانشگاه به شرح زیر می باشد:

  • ریز نمرات
  • گواهینامه های دانشگاهی
  • اثبات مهارت در زبان انگلیسی
  • رزومه کاری یا CV (در صورت وجود)
  • بیانیه شخصی
  • توصیه نامه ها
  • نمرات GMAT (در صورت وجود)
  • تکمیل فرم درخواست
  • نتایج مصاحبه

در خصوص مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان از جمله کانادا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مهاجرت به کانادا می باشد.

انجمن دانشجویی دانشگاه بولتون بریتانیا

اتحادیه دانشجویان بولتون علاوه بر اینکه میزبان بسیاری از رویدادهای اجتماعی است، نقش های متعدد دیگری مانند حمایت و مشاوره دانشجویی و میزبانی جوامع ورزشی را فراهم می کند. علاوه بر این، این دانشگاه چندین تیم ورزشی مختلف دارد که در لیگ های BUCS به چالش کشیده می شوند. دانشجویان می توانند انواع ورزش ها مانند بسکتبال، فوتبال، نت بال، راگبی و هاکی را انجام دهند. برای انجام فعالیت های ورزشی، این دانشگاه یک استخر شنای مسابقه ای 8 لاین، 25 متری، سالن ورزشی و دیوار کوهنوردی 50 فوت را حفظ کرده است.

دانشجویان بین المللی دانشگاه بولتون می توانند بورسیه ها و کمک های مالی قابل ارائه را دریافت کنند. انواع مختلفی از این کمک ها بر اساس شایستگی و سطح درامد دانشجو اعطاء می شوند. این کمک ها تحت عنوان کمک هزینه ها، بورسیه های تحصیلی، تخفیف در پرداخت شهریه شناخته می شوند.

در نمودار زیر، برآورد هزینه های سالانه مرتبط با دانشگاه بولتون، برحسب پوند انگلیس، قابل مشاهده است:

هزینه های سالانه مرتبط با دانشگاه بولتون به پوند انگلیس

متقاضیان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از مشاوره های تلفنی رایگان، می توانند با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :