مهاجرت تحصیلی نروژ

تحصیل در دانشگاه برگن نروژ

تحصیل در دانشگاه برگن نروژ

تحصیل در دانشگاه برگن نروژ که در دومین شهر نروژ، برگن قرار دارد توانسته متقاضیان بین المللی بسیاری را جهت تحصیل و آموزش عالی مجذوب خود سازد. دانشگاه برگن نروژ که به اختصار (UiB) نامگذاری شده است، یک دانشگاه دولتی تحقیقاتی است که در سال 1946 تاسیس شد. دانشگاه برگن نروژ بیش از 4000 کارمند و 18000 دانشجو دارد و دومین دانشگاه قدیمی در نروژ است. دانشگاه برگن نروژ دارای بالاترین رتبه دانشگاه های نروژ است. امروزه در دانشگاه برگن نروژ حدود 2000 کارمند علمی در 7 دانشکده مشغول به کار هستند و به دانشجویانی خدمت می کنند که 59% آنها زن و 11% بین المللی هستند. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در بخش مشاوره آماده راهنمایی شما در زمینه مهاجرت تحصیلی به نروژ می باشند.

بررسی تحصیل در دانشگاه برگن نروژ

دانشگاه برگن نروژ یک رئیس منتخب دارد که در حال حاضر داگ رونه اولسن است و از اول آگوست 2013 تاکنون فعالیت می کند. در خصوص تحصیل در دانشگاه برگن نروژ بایستی بدنید که در این دانشگاه 7 دانشکده وجود دارد که جدیدترین آنها دانشکده هنرهای زیبا، موسیقی و طراحی است که در سال 2017 تأسیس شده است. کتابخانه دانشگاه برگن نروژ و موزه آن دارای وضعیت عمومی هستند. بدین ترتیب بیشتر محوطه پردیس دانشگاه برگن نروژ در محله Nygård واقع شده است، که منجر به این شده است تا به عنوان Nygårdshøyden یا høyden (به معنی تپه)، شناخته شود. دانشکده هنرهای زیبا، موسیقی و طراحی از آکادمی گریگ (گروه موسیقی و آکادمی هنر و طراحی برگن) تشکیل شده است. همچنین جهت تحصیل در دانشگاه برگن نروژ بایستی بدانید که این دانشگاه دارای دانشکده های علوم طبیعی، علوم اجتماعی، روانشناسی، علوم انسانی، حقوق و ریاضیات در Nygårdshøyden می باشد.

تحقیقات در دانشگاه برگن نروژ که 4 مرکز تعالی نروژی را در خود جای داده است، با حمایت مالی شورای تحقیقات نروژ، از جمله مرکز علوم فضایی بیرک لند و مرکز زمین شناسی در حال شکوفایی است. این مرکز آموزش عالی، بزرگترین دانشگاه دریایی نروژ نیز می باشد و بخشی از یک ارگان دریایی موسوم به مرکز Hjort را تشکیل می دهد که تحقیقات بین رشته ای را در مورد تغییرات اکوسیستم های دریایی انجام می دهد. علاوه بر این، مرکز تحقیقات آب و هوایی Bjerknes دانشگاه، بزرگترین مرکز تحقیقات آب و هوا در اسکاندیناوی است و یکی از مراکز برجسته اروپا در این زمینه محسوب می شود. دانشگاه برگن نروژ تنها موسسه در بین موسسات کشورهای شمال اروپا است که تحصیل در رشته روانشناسی را به دانشکده خود اختصاص داده است.

بررسی تحصیل در دانشگاه برگن نروژ

سیستم تحصیل در دانشگاه برگن نروژ

دانشگاه برگن نروژ دارای دانشکده ها و برنامه هایی در تمام زمینه های دانشگاهی است. همچنین دانشگاه برگن نروژ یکی از دانشگاه های برجسته نروژی در زمینه علوم طبیعی، از جمله تحقیقات دریایی و اقلیمی است. به طور کلی شرایط تحصیل در دانشگاه برگن نروژ به گونه ای است که طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی ارشد را در زمینه های علوم انسانی، پزشکی، علوم طبیعی، علوم اجتماعی، هنرهای زیبا و غیره ارائه می دهد. این برنامه ها به زبان انگلیسی نیز در دسترس می باشند. لازم به ذکر است که تمام برنامه های کارشناسی در دانشگاه برگن نروژ به زبان نروژی تدریس می شوند و فقط برنامه های کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

دانشگاه برگن نروژ همواره یک دانشگاه تحقیقاتی بین المللی بوده است که در آن تمام فعالیت ها بر اساس آموزش آکادمیک و تحقیقات مبتنی بر خلاقیت و ابداع فردی است. از سال 1969 مطالعات و تحقیقات حقوقی در دانشگاه انجام شده است. همچنین این دانشگاه، یکی از 3 موسسه بتر نروژی است که مطالعات حقوقی را ارائه می دهد و با دانشکده های حقوق دانشگاه اسلو و دانشگاه ترومسو همکاری علمی دارد. دانشکده برگن نروژ یک برنامه 5 ساله با کیفیت را در مقطع کارشناسی ارشد، در زمینه حقوق و یک دوره دکترای 3 ساله ارائه می دهد و در حال حاضر تقریبا 1900 در این شاخه تحصیل می کنند. در خصوص تحصیل در نروژ و کسب اطلاعات جامع مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه برگن نروژ

دانشگاه برگن نروژ یکی از 5 دانشگاه برتر این کشور است. در خصوص جزییات تحصیل در دانشگاه برگن نروژ بایستی بدانید که با توجه به گزارش رتبه بندی های بین المللی، جایگاه خود را در بین 5% دانشگاه های برتر جهان (300 دانشگاه برتر) تثبیت کرده است. همانطور که گفته شد، این شهرت به دلیل کیفیت آموزش در رشته های مختلف است. این مرکز از نظر ظرفیت دانشجویی متوسط ​​است و حداکثر 18000 دانشجو را پذیرش می کند. تعداد زیادی از استادان دانشگاه برگن نروژ از متخصصان خارجی هستند و انواع برنامه های تبادل دانشجویی بین المللی در UiB در دسترس است.

متقاضیانی که خارج از اتحادیه اروپا مایل به ثبت نام جهت تحصیل در دانشگاه برگن نروژ هستند باید درخواست خود را در تاریخ یک اوت یا قبل از آن، ارسال کنند. همچنین متقاضیان داخل محدوده اتحادیه اروپا، باید درخواست خود را تا تاریخ یک مارس ارائه کنند. نحوه درخواست برای پذیرش به صورت آنلاین است. هنگام ثبت نام برای پذیرش در دانشگاه برگن در نروژ، باید تمام مدارک لازم را تهیه شود. لیست مدارک لازم در کشور های مختلف متفاوت باشد. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به نروژ از طریق تحصیل، مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

لیست مدارک لازم جهت تحصیل در دانشگاه برگن نروژ بدین شرح می باشد:

  • تمام اسناد دانشگاهی
  • فرم درخواست آنلاین
  • گواهینامه آیلتس
  • گواهینامه تافل
  • گذرنامه
  • شماره تماس
  • شناسه پست الکترونیک
  • اثبات پرداخت هزینه
  • هزینه درخواست
  • توصیه نامه ها (MA و PhD)
  • رزومه تحصیلی
  • بیمه درمانی و زندگی
  • ویزای دانشجویی
  • اعلامیه حمایت مالی

هنگام در نظر گرفتن یک متقاضی عامل تعیین کننده همیشه عملکرد تحصیلی متقاضی است. دانشگاه برگن نروژ سال تحصیلی خود را به 2 ترم تقسیم می کند. برای یک سال تحصیلی تحصیلات کارشناسی، دانشجو باید حدود 1000€ (یورو) بپردازد. همچنین دانشگاه برگن نروژ دارای برنامه های کارشناسی ارشد مقرون به صرفه با حداقل 1000€ (یورو) هزینه در سال است. شما می توانید برای کسب آگاهی از اطلاعات بیشتر و تبادل نظر، با مشاوران خبره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :