مهاجرت تحصیلی نروژ

تحصیل در دانشگاه استاوانگر نروژ

تحصیل در دانشگاه استاوانگر نروژ

تحصیل در دانشگاه استاوانگر نروژ، انتخابی محبوب در بین متقاضیان است که در شهر استاوانگر نروژ واقع شده و در سال 2005 به رسمیت شناخته شد. دانشگاه استاوانگر نروژ در سال 2022 حدود 11000 دانشجو و 1370 پرسنل اداری و استاد، داشته است. همچنین دانشگاه استاوانگر نروژ در بین انجمن دانشگاه های اروپایی (EUA) نیز عضویت دارد و جزء پنجمین دانشگاه در کشور نروژ است. دانشگاه استاوانگر نروژ که به عنوان UiS شناخته می شود چندین امکان و خدمات دانشگاهی و غیرآکادمیک از جمله امکانات با کیفیت ورزشی و فرصت های آموزش از راه دور و همچنین خدمات اداری آنلاین را به دانشجویان خود ارائه می دهد. متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در نروژ و دانشگاه های این کشور اطلاعات جامعی را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار خواهد داد.

سیستم آموزشی دانشگاه استاوانگر نروژ

دانشگاه استاوانگر نروژ در 6 دانشکده علوم تربیتی و علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم و فناوری، هنر های نمایشی، علوم بهداشتی و مدیریت سازمان یافته است. در این مرکز همچنین 2 مرکز تخصصی ملی و موزه باستان شناسی وجود دارد. محوطه دانشگاه استاوانگر نروژ در محله Ullandhaug واقع شده است و این مکان، در ساحل جنوب غربی نروژ قرار دارد. در خصوص تحصیل در دانشگاه استاوانگر نروژ با اتومبیل حدود 8 ساعت تا شهر اسلو فاصله دارد. در ساختمان های دانشگاه، امکانات وای فای رایگان و رایانه های متعدد برای استفاده دانشجویان وجود دارد. بدین ترتیب هر دانشجو به پشتیبانی فناوری اطلاعات دسترسی خواهد داشت.

جهت تحصیل در دانشگاه استاوانگر نروژ بایستی بدانید که دارای 4 بخش است و اولاندهاگ به عنوان بزرگترین بخش آن به صورت شبانه روز برای استفاده دانشجویان و کارکنان باز است. این کتابخانه منبعی برای تحقیقات دانشجویان و کارمندان است. همچنین این خدمات، برای شهروندان خصوصی، دانشجویان سایر موسسات و بخش تجارت خصوصی قابل دسترسی می باشد. دانشگاه استاوانگر نروژ دانشجویان بین المللی را در 2 نوع خوابگاه مختلف دانشجویی، خوابگاه SiS یا UiS اسکان می دهد. محل اقامت متعلق به سازمان رفاه دانشجویان در استاوانگر (SiS) توسط دولت پشتیبانی می شود. از آنجا که محل اقامت کافی برای دانشجویان بین المللی جهت تحصیل در دانشگاه استاوانگر نروژ وجود ندارد، این دانشگاه اقامتگاه های خود را به صورت خصوصی اجاره می دهد.

شرایط تحصیل در دانشگاه استاوانگر نروژ

در خصوص تحصیل در دانشگاه استاوانگر نروژ بایستی بدانید که در حال حاضر این دانشگاه سومین رتبه برتر در نروژ را از نظر انتشارات تحقیقاتی از سوی هر عضو هیات علمی است. دانشگاه استاوانگر نروژ در اکتبر 2012 به عضویت کنسرسیوم دانشگاه های نوآور علمی اروپا (ECIU) درآمد. به طور کلی، بیش از 300 برنامه تحصیلی و بیش از 1800 دوره در دانشگاه استاوانگر نروژ ارائه شده است. تحصیل در دانشگاه استاوانگر نروژ، دوره های دکترا را در زمینه های مدیریت ریسک و ایمنی جامعه، علوم تربیتی، بهداشت و پزشکی، اقتصاد و جهانگردی جامعه شناسی، مددکاری اجتماعی، شیمی و علوم زیستی، فناوری دریایی، فناوری نفت، مدیریت ریسک و ایمنی، فناوری اطلاعات و ریاضیات و فیزیک ارائه می دهد. تعداد برنامه های تحصیلی که در دانشگاه استاوانگر نروژ به زبان انگلیسی تدریس می شود، به طور مداوم در حال افزایش است.

در حالی که برنامه های تحصیلی برای متقاضیان از سراسر جهان قابل انتخاب است، برنامه های تبادلی فقط به دانشجویانی محدود می شود که موسسات داخل کشور آن ها با استاوانگر توافق نامه مبادلاتی داشته باشد. دانشگاه استاوانگر نروژ همچنین یک دوره زبان مقدماتی یک ساله را ارائه می دهد که به دانشجویان اجازه می دهد تا برای برنامه های تحصیلی انتخابی خود، واجد شرایط شوند. بیشتر دوره ها جهت تحصیل در دانشگاه استاوانگر نروژ به زبان نروژی تدریس می شود. همچنین دانشگاه استاوانگر نروژ دارای تعدادی موسسه تحقیقاتی است و همکاری جهت تحقیقاتی برای رسیدن به اهداف دانشگاه بسیار سودمند است. جهت تحصیل در نروژ می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

شرایط تحصیل در دانشگاه استاوانگر نروژ

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه استاوانگر نروژ

جهت تحصیل در دانشگاه استاوانگر نروژ، ثبت نام متقاضیان را به صورت آنلاین انجام داده می شود. بدین ترتیب فرآیند پذیرش تحصیل در دانشگاه استاوانگر نروژ الزامات مختلفی دارد که مهم ترین آن، بررسی عملکرد علمی قبلی متقاضی است. این دانشگاه استاوانگر نروژ سال تحصیلی خود را به 2 ترم تقسیم می کند. هنگام ثبت نام برای پذیرش جهت تحصیل در دانشگاه استاوانگر نروژ باید تمام مدارک مورد نیاز از سوی داوطلب تهیه شود. لیست اسناد لازم، ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد. همچنین هزینه زندگی در نروژ به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

با این حال برخی از مدارک لازم جهت پذیرش در خصوص تحصیل در دانشگاه استاوانگر نروژ، به شرح زیر است:

  • تمام اسناد مربوط به دوره های تحصیلی دبیرستان و دانشگاه
  • تکمیل فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • گواهینامه آیلتس یا تافل
  • ارائه گذرنامه
  • شناسه پست الکترونیک
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست
  • توصیه نامه ها
  • رزومه کاری
  • بیمه درمانی
  • ویزای دانشجویی
  • اعلامیه حمایت مالی
  • نمونه کار (برای رشته هایی مانند هنرهای زیبا، موسیقی و طراحی)

انجمن فارغ التحصیلی دانشگاه استاوانگر نروژ

دانشگاه استاوانگر نروژ یک شبکه فارغ التحصیلی با کیفیت را مدیریت می کند که در سراسر دنیا شناخته شده است. این شبکه از رویدادها و همایش های مشترک و متعدد میزبانی می کند. همه ساله از دانش آموختگان مرکز استاوانگر برای سخنرانی دعوت به عمل می آورد. به طور کلی، دانش آموختگان سرمایه دانشگاه می شوند و مبلغ مطالعات دانشگاه در زمینه های گوناگون علمی هستند. در خصوص تحصیل در دانشگاه استاوانگر نروژ بایستی بدانید که این دانشگاه از نظر ظرفیت دانشجویی متوسط ​​است. دانشگاه استاوانگر نروژ هم دانشجویان داخلی و خارجی می پذیرد.

دانشگاه استاوانگر نروژ به دانشجویان و کادر علمی خود پیشنهاد می دهد تا در برنامه های تبادل بین المللی شرکت کنند. بدین ترتیب شهریه بسیار مقرون به صرفه با هزینه کمتر از 1000€ (یورو) در سال برای برنامه های کارشناسی محاسبه می شود. همچنین تحصیل در دانشگاه استاوانگر نروژ در مقطع کارشناسی ارشد، کمتر از 1000€ (یورو) هزینه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ماهر و دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرموده و از امکان مشاوره رایگان بهره مند گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :