مهاجرت تحصیلی مالتا

بورسیه تحصیلی در مالتا

بورسیه تحصیلی در مالتا

شرایط بورسیه تحصیلی در مالتا شامل شرایط خاصی بوده و این کشور کوچک که در اروپا قرار دارد هر ساله دانشجویان متعددی را از سراسر جهان می پذیرد. متقاضیان می توانند درخواست بورسیه های متفاوتی را در این کشور چه در موسسات و دانشگاه های دولتی و چه در دانشگاه و کالج ها و موسسات آموزشی و تحقیقاتی خصوصی ثبت می کنند. شما در مالتا می توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید. بورسیه های مختلفی در دانشگاه های مالتا، برای دوره ها و مقاطع مختلف و همچنین برای تحقیقات و کارآموزی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. به غیر از بورسیه های دانشگاهی، بسیاری از سازمان های دیگر از جمله بنیاد تراست و دیگر شرکت ها وجود دارند که بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند.

بورسیه های در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا و برای رشته های مختلف ارائه می شود. آموزش های ایالتی دولتی، کلیسا و بخش خصوصی. اهداف آموزش در مالتا شامل رشد فكری و اخلاقی و آمادگی هر شهروند برای مشاركت مثر در اقتصاد ملی است. لذا هر رشته و تحقیق و عملکردی که برای دسترسی به این اهداف باشد مورد توجه قرار گرفته و در صورت واجد شرایط بودن این بورسیه ها اعطاء می شود. در کل فرصت های کمی برای بورسیه تحصیلی ارائه می شود. اما این بدان معنا نیست که مالت برای دانشجویان نامناسب یا آماده نیست. در واقع، دانشگاه های مالتا کاملا بین المللی است و کشور کوچک به اندازه کافی توسعه یافته و مدرن است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

شرایط بورسیه های تحصیلی در مالتا

برخی از شرایط بورسیه های تحصیلی در مالتا بدین شرح می باشند. از آنجا که مالتا کشور جزیره ای است لذا به مطالعات مرتبط با موضوعات اقیانوس که موجب بهبود شرایط می شود اهمیت و ارزش زیادی قائل است. بورسیه تحصیلی برای کارشناسی ارشد هنر مرتبط با اقیانوس یک بورس تحصیلی بین المللی با بودجه جزئی است که توسط دانشگاه مالتا برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود. تاریخ 5 اوت آخرین مهلت ارسال درخواست های بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد هنر مرتبط است. بورسیه دیگر بورسیه تحصیلی اقلیم دولت مالتا در دانشگاه مالتا است. این بورسیه تحصیلی بین المللی توسط دولت مالتا برای دانشجویان بین المللی به دانشجویان از کشورهای منتخب ارائه می شود. در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا می توان این بورسیه را اخذ کرد و 5 مه آخرین مهلت ارسال درخواست ها برای بورسیه های تحصیلی اقلیم دولت مالتا در دانشگاه مالتا است.

بورسیه تحصیلی بودجه کامل برای مقطع ارشد و مخصوص تحقیقات نیز یک بورسیه تحصیلی بین المللی با بودجه معین و مشخص است که توسط دانشگاه های مالتا برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود. دانشجویان واجد شرایط این بورس تحصیلی دانشجویان آزاد مالتا هستند. در این بورسیه تحقیق شما بایستی شامل ابزارهای دقیق اندازه گیری و تجزیه و تحلیل داده ها و مدل سازی و کنترل ریزپردازنده ها باشد. همچنین موارد مرتبط با الکترونیک دیجیتالی و کنترل حرکت و برنامه نویسی در C و یا پایتون هم مورد نظر است. 6 آوریل آخرین مهلت ارسال درخواست برای این بورسیه تحقیقی است. بورسیه تحصیلی مقطع در کارشناسی ارشد در رشته اقیانوس شناسی کاربردی در مالتا نیز برای دانشجویان بین المللی ارائه می شود. دانشجویان واجد شرایط این بورس تحصیلی دانشجویان خارجی از کشورهای اتحادیه اروپا یا کشورهای غیر اتحادیه اروپا هستند و ارزش بورسیه 1500€ (یورو) است.

شرایط بورسیه های تحصیلی در مالتا

بورسیه تحصیلی در مالتا برای مقطع کارشناسی

بورسیه های تحصیلی در مالتا برای مقطع کارشناسی برای دانشجویان بین المللی بیشتر در رشته علوم پزشکی، دندانپزشکی و بهداشت، علوم پایه، مهندسی و فناوری اطلاعات و ارتباطات، علوم انسانی و بازرگانی اعطاء می شود. ارزش این بورسیه های تحصیلی متفاوت هستند. یک نوع خاصی از بورسیه که شرایط خاصی هم دارد وجود دارد. این بورسیه تحصیلی از سوی دولت مالتا برای کارشناسی ارشد هنر در اقدام بشردوستانه صادر می شود. متقاضیان بایستی از هنر و رشته خود در جهت حقوقی بشر استفاده کنند و مفهوم و معنای خاصی در عرصه جهانی بیان کنید که جدید باشد. این بورس تحصیلی کارشناسی ارشد را می توان برای پیگیری در اقدام بشردوستانه گرفت. 14 ژوئیه آخرین مهلت ارسال درخواست های بورس تحصیلی برای کارشناسی ارشد هنر در اقدام بشردوستانه است.

طرح بورسیه تحصیلی Endeavor برای حمایت از آموزش عالی با کیفیت خوب و اطمینان از تأمین بازار کار در مالتا با افراد مناسب و تضمین وضعیت بهتر برای رقابت در سطح بین المللی تأسیس شد. هدف این طرح حمایت از کسانی است که این مسیر را دنبال می کنند تا هم در سطح تحصیلات موفقیت کسب کنند و هم به طور موثر در اقتصاد کمک کنند. بورسیه های Endeavor برای مطالعاتی که حداکثر 3 سال و 36 ماه طول می باشد. ارزش بورسیه تحصیلی متفاوت خواهد بود. طرح دیگری به نام بورسیه تحصیلی آموزش عالی برای حمایت از آموزش عالی با کیفیت خوب در MQF سطح 7 و MQF سطح 8 و جستجوی مشارکت در بازار کار مالتا با داشتن افراد ماهر مناسب در نظر گرفته شده است که شرایط گفته شده برای این مورد نیز صدق می کند.

بورسیه های هنری مالتا

طرح بورسیه های هنری مالتا با هدف فراهم آوردن فرصت های بیشتر برای حمایت از افرادی که استعداد فوق العاده ای در ایجاد و یا ارتقا حرفه ای دربیان و اجرای هنرهای متعالی دارند متمرکز شده است. این بورسیه در زمینه های تئاتر، موسیقی، رقص، طراحی، نویسندگی خلاق، فیلم سازی، هنرهای تجسمی یا هر ترکیبی از آنها اعطاء می شود. برنامه تحصیلی باید به یک صلاحیت منتهی شود و ممکن است به کارشناسی یا کارشناسی ارشد و یا تحصیلات تکمیلی منجر شود. ارزش این بورسیه ها در برنامه های آموزشی تمام وقت شامل هزینه های تحصیل در مالتا تا 5000€ (یورو) برای کل مدت برنامه می شود. اگر شما قصد تحصیل در کشور مالتا را دارید و اگر می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید بایستی در خصوص بورسیه های تحصیلی در مالتا اطلاعات کسب کنید. بدین منظور با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :