مهاجرت تحصیلی اسپانیا

بهترین دانشگاه های اسپانیا

بهترین دانشگاه های اسپانیا

بسیاری از دانشجویان بین المللی تمایل دارند قبل از انتخاب کشور اسپانیا برای تحصیل در خصوص بهترین دانشگاه های اسپانیا آگاهی داشته باشند. اسپانیا در شبه جزیره ایبری در غربی ترین نقطه دریای مدیترانه با پرتغال همسایه است. در سرتاسر کشور، از پیرنه گرفته تا شهرهای ساحلی، مکان های زیادی برای دیدن وجود دارد، همچنین این کشور پس از ایتالیا و چین، دارای رتبه سوم جاذبه های تاریخی در سازمان میراث جهانی یونسکو است.

جاذبه های گردشگری اسپانیا را می توان با خوردن غذا در رستوران های عجیب و شگفت انگیز، بازدید از گالری های هنری و موزه ها و گذراندن وقت در ساحل و حومه خلاصه کرد. اسپانیا دارای 50 دانشگاه برتر در رتبه بندی جهانی است که برخی از آنها دارای بالاترین رتبه و محبوب ترین آنها در مادرید، بارسلونا و شهرهای کوچکتر سویل و گرانادا قرار دارند. در خصوص کسب اطلاعات جامع با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دلایل اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های اسپانیا

سیستم آموزشی اسپانیا به خوبی سازمان یافته و به درستی اجرا شده است. پذیرش تحصیلی از دانشگاه های اسپانیا به گونه ای طراحی شده است که حداکثر فرصت یادگیری را در همه سطوح برای دانشجویان فراهم می کند. اسپانیا سومین کشور محبوب در زمینه مطالعات بین الملل است. در واقع این کشور در بین دانشجویان بین المللی از ایالات متحده به همراه انگلیس، ایتالیا و فرانسه در بین بهترین گزینه ها قرار دارد. اسپانیا اهمیت زیادی در آماده سازی دانشجویان برای تجربیات زندگی واقعی قائل است و سیستم آموزش عالی این کشور نشان دهنده این تعهد است. چه دلیلی بهتر برای تحصیل در اسپانیا که متقاضی این فرصت را خواهد داشت که مهارت های اسپانیایی زبان خود را به صورت بلادرنگ با اسپانیایی زبانان بومی تمرین کند. حتی اگر در اسپانیا به زبان انگلیسی در حال تحصیل باشد، دانشجو فرصت گذراندن یک دوره اسپانیایی را دارد.

مطمئنا فرصت های شغلی مختلفی را در بازار کار ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این، همیشه یادگیری یک زبان دیگر تاثیر بسیار مثبتی دارد. در دوران دانشجویی در خارج از کشور، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد که مربوط به دانشگاه، فرهنگ، آداب و رسوم، سنت ها، معماری یا موسیقی است. غذای اسپانیایی مطمئنا فرد را مسحور می کند و معماری اسپانیایی توجه هر فردی را به خود جلب می کند. دانشجویان می توانند با افرادی که از کشورها، زمینه ها و فرهنگ های مختلف آمده اند صحبت کنند و با یک مکالمه ساده چیزهای فراوانی را بیاموزند. اسپانیا بهترین مکان برای یادگیری است، به خصوص با توجه به اینکه یکی از محبوب ترین مقاصد برای تحصیل در خارج از کشور است. حدود 20000 دانشجوی بین المللی در 2024 در اسپانیا تحصیلات خود را دنبال می کنند.

درباره تحصیل در بهترین دانشگاه های اسپانیا

هر منطقه تحصیلی از اسپانیا با دیگر مناطق آن متفاوت است. بنابراین دانشجویان باید در جایی که می خواهند تحصیل کنند نه تنها در مورد دانشگاه بلکه درباره سبک زندگی منطقه های مختلف این کشور مطالعه کنند. یکی از مهمترین دلایلی که دانشجویان برای تحصیل، خارج از کشور را انتخاب می کنند، فرصت یادگیری زبان دیگر است و از آنجا که گویش ملی اسپانیا دومین زبان گفتاری در جهان است، به مقصدی محبوب برای دانشجویان سر تا سر جهان تبدیل شده است. اکثر دوره ها به زبان اسپانیایی تدریس و همچنین تعدادی دوره در هر 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی تدریس می شود. از دیگر دلایل محبوبیت اسپانیا در بین دانشجویان بین المللی این است که به طور کلی، زندگی در آنجا نسبتا مقرون به صرفه است.

آشنایی با دانشگاه ناوارا از دانشگاه های اسپانیا

دانشگاه ناوارا یک دانشگاه غیرانتفاعی خصوصی است که در سال 1952 توسط بنیانگذار جنبش Opus Dei، ژوزماریا اسکیمرا دو بالاگر، برای القای ارزش های این جنبش تاسیس شد. این دانشکده در ابتدا به عنوان یک دانشکده حقوق آغاز به کار کرد و اکنون دارای 14 دانشکده، 2 مدرسه دانشگاهی، 17 اداره، یک مدرسه بازرگانی و بسیاری از مراکز و موسسات دیگر است.

این دانشگاه بیش از 120 دوره و مدرک ارائه می دهد اما همه دوره ها، جنبه های الهیات را شامل می شوند. این دانشگاه برای ارتباط بین المللی بین دانشجویان، با سایر موسسات از جمله دانشگاه های واشنگتن، هنگ کنگ و ادینبورگ مبادله دارد. این دانشگاه در پامپلونا واقع شده است که به دلیل اجرای مراسم گاو بازی ،در طول جشنواره سان فرمین نیز معروف می باشد.

آشنایی با دانشگاه ناوارا از بهترین دانشگاه های اسپانیا

دانشگاه پمپئو جزء بهترین دانشگاه های اسپانیا

دانشگاه پمپئو فابرا دانشگاه نسبتا تازه تاسیسی است در سال 1990 در بارسلونا تاسیس شده است. نقاط قوت این دانشگاه در شاخه های علوم اجتماعی، علوم انسانی، بهداشت، علوم زندگی، ارتباطات و ICT است. نام این دانشگاه از زبان شناس و متخصص زبان كاتالان، به نام پومپئو فابرا برگرفته شده است. زبان رسمی دانشگاه پمپئو فابرا، کاتالان است و دانشجویانی که مایل به یادگیری این زبان هستند، فرصت های زیادی در بارسلونا و اطراف پمپئو فابرا خواهند داشت. این دانشگاه در بارسلونا شامل 3 دانشکده علوم اجتماعی و انسانی در سیوتادلا، علوم بهداشت و زندگی در بارسلونا مار و ارتباطات و ITدر پوبلنو می باشد.

دانشگاه آزاد بارسلونا نیز که دانشکده اصلی آن در بلاتررا، یکی از مناطق اصلی صنعتی و فناوری مدیترانه ای اروپا است تنها 25 دقیقه با مرکز بارسلونا فاصله دارد. این دانشگاه 87 دوره کارشناسی، 315 دوره کارشناسی ارشد و 68 دوره دکترا ارائه می دهد و مدارک کارشناسی مدیریت، اقتصاد، آموزش ابتدایی و جهانگردی و چندین مدرک دیگر به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شوند. به همین دلیل این دانشگاه دانشجویان بین المللی زیادی را به خود جذب می کند. به طور کلی این موسسه شامل 13 دانشکده، از جمله علوم زیستی، ارتباطات، هنر، علوم انسانی، پزشکی، ترجمه و تفسیر و چندین دانشکده دیگر می باشد.

دانشگاه مادرید یکی از بهترین دانشگاه های اسپانیا

دانشگاه آزاد مادرید دانشگاهی است که دانشکده اصلی آن در منطقه کانتوبلانکو در حومه مادرید واقع شده است. بدین ترتیب این دانشگاه در خصوص رفت و آمد دانشجویان با قطار شهری به مرکز شهر متصل می شود. همچنین دانشگاه مادردید در اسپانیا دارای 16 کافه و رستوران، استخرهای سرپوشیده و رو باز، یک مرکز پزشکی، زمین های ورزشی و زمین های والیبال ساحلی و حتی ایستگاه قطار و خط اتوبوسرانی می باشد. گاسپار لامازارس، رهبر سابق حزب متحد غرب و پادشاه فیلیپ ششم اسپانیا که در رشته حقوق فارغ التحصیل شدند و چندین وزیر سابق دولت نیز دانش آموخته این دانشگاه می باشند.

آشنایی دانشگاه والنسیا از دانشگاه های اسپانیا

دانشگاه والنسیا در سال 1502 در شهر والنسیا تاسیس شد. در ابتدای تاسیس این دانشگاه در مطالعات پزشکی، علوم انسانی، الهیات و حقوق تخصص داشت. این موسسه اسپانیایی اکنون مدرک علوم پایه و تجربی، مهندسی، علوم بهداشتی، علوم انسانی، علوم اجتماعی، اقتصادی و حقوقی را ارائه می دهد در حالی که بیشتر دوره ها به زبان کاتالان تدریس می شود. این دانشگاه دارای سه دانشکده بلاسکو ایبانیز و تارونژز در مرکز شهر و برجاسوت پاترنا در شمال غربی شهر می باشد و همچنین کلاس ها در اونتینت و گاندیا برگزار می شود که هر 2 در جنوب شهر والنسیا قرار دارند.

دانشگاه والنسیا از 18 دانشکده، مدرسه و 19 موسسه تحقیقات بین رشته ای تشکیل شده است. در کل بیش از 50 دوره کارشناسی، 110 دوره کارشناسی ارشد و 60 دوره دکترا را ارائه می دهد. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به اسپانیا و مشاوره های تلفنی رایگان با کارشناسان مجرب و حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل بفرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :