مهاجرت سرمایه گذاری در اتریش

استارت آپ اتریش

استارت آپ اتریش

در این مقاله به موضوع استارت آپ اتریش پرداخته می شود تا علاقه مندان به این حوزه با شرایط و بستر فعالیت های ثبت سرمایه در اتریش آشنا شوند. صحنه استارت آپ اتریش در چند سال گذشته توجه فزآینده ای را به خود جلب کرده است. کارآفرینی هایی که در اتریش راه اندازی می شوند، با رتبه بندی به عنوان کشور برتر اروپا برای تامین مالی اولیه عمومی توسط The Global Entrepreneurship Monitor و میزبان یک برنامه جامع استارت آپی دولتی که در سال 2016 راه اندازی شد، در اولین جهش های خود به خوبی حمایت می شوند.

وین به طور شگفت ‌انگیزی مرکز نوآوری است و در جایگاه 19 کانون‌ های نوآوری اروپا قرار دارد که حدود 50% از استارت ‌آپ ‌های این کشور را در آن جای دارد. متقاضیان مهاجرت برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند از راهنمایی های مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند.

سیاست های اقتصادی برای استارت آپ اتریش

استارت آپ ها با ایجاد محصولات و خدمات نوآورانه، بازارهای جدیدی را ایجاد می کنند که برای رشد اقتصادی و توسعه ساختاری بسیار مهم هستند. طی چند سال گذشته، صحنه استارتاپی پر جنب و جوش در اتریش پدیدار شده است. تعدادی از طرح‌ های خصوصی و دولتی از استارت ‌آپ‌ حمایت می‌ کنند و بستر مناسبی برای سرمایه‌ گذاری ‌های موفق ایجاد می ‌کنند. مانیتور راه اندازی اتریش، اطلاعاتی در مورد توسعه اکوسیستم استارت آپی اتریش ارائه می دهد و به طور مداوم به روز و نظارت خواهد شد.

هدف نظارت بر استارت آپ اتریش شناسایی و ردیابی استارت آپ هایی است که در اتریش در یک دوره زمانی طولانی تاسیس شده اند. استارت‌ آپ ‌ها با جمع‌ آوری داده‌ های مربوط به توسعه و با انجام نظرسنجی ‌هایی که به سوالات پژوهشی منتخب رسیدگی می ‌کنند، تجزیه و تحلیل می ‌شوند.

در تصویر زیر سایر اهدافی که سیستم مانیتورینگ استارت آپ در اتریش دنبال می کند، بیان شده است:

اهداف سیستم مانیتورینگ استارت آپ در اتریش

استارت آپ های موفق در اتریش

استارت آپ های موفق بسیاری در اتریش وجود دارد که باید به آنها توجه کرد، مانند خرید Runtastic توسط آدیداس و خرید Shpock توسط Schibsted. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا 10 مورد از امیدوارکننده‌ ترین استارت ‌آپ‌ های جوان اتریشی که تاکنون تاسیس شده‌ اند، معرفی می‌شوند که همگی دارای تیم‌ های در حال رشد سریع هستند و بر روی مأموریت‌ های نوآورانه کار می‌ کنند و همچنین نشانه ‌های امیدوارکننده ‌ای مانند افزایش سرمایه در سال گذشته از خود نشان می ‌دهند. استارت آپ (هوش مصنوعی) که در سال 2017 تأسیس شد. این استارت ‌آپ یک موتور داده مصنوعی ساخته است که داده ‌های کاملا ناشناس را ارائه می ‌دهد و می‌ توان آنها را آزادانه پردازش، تجزیه و تحلیل و بیشتر به اشتراک گذاشت.

استارت آپ اینترنت اشیا (ToolSense) از شرکت های استارت آپی دیگری است که مستقر در وین است و در سال 2017 تاسیس شده است. این استارت آپ در حوزه دیجیتالی کردن ابزارهای برقی دستی با ردیابی زنده، ارائه ارزش برای پیمانکاران، شرکت‌ های اجاره‌ ای فعالیت می کند. سرمایه اولیه این استارت آپ حدود 3 میلیون € (یورو) را به رهبری btov Partners دریافت کرده است. استوری بولک (Storyblok) استارت آپ دیگری است که ابزاری برای توسعه دهندگان و بازاریابان است تا تجربیات محتوا را در هر پلتفرم دیجیتال ارائه دهند. این پلتفرم یکی از اولین CMS های بدون هد (سیستم های مدیریت محتوا) در جهان است. جهت اطلاع از شرایط دریافت بلوکارت اتریش می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

استارت آپ های موفق در اتریش

استارت آپ های مالی و هنر در اتریش

یکی از زمینه هایی که استارت آپ ها در اتریش فعالیت پررنگی در آن دارند، مربوط به اتفاقات، فعالیت ها و امور مالی و هنری است. به عنوان مثال استارت آپ Bsurance تاسیس شده در سال 2017 که با هدف ارتباط مشتریان با محصولات بیمه منصفانه مرتبط است. پلتفرم ساده و بی ‌درنگ آن، محصولات بیمه‌ ای سفارشی را برای کاربرانش جمع‌ آوری می ‌کند و فرآیند بیمه را ساده ‌تر می‌ کند. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

در جدول زیر برخی از استارت آپ های دیگری که در اتریش فعال هستند به همراه حوزه فعالیت های شان اشاره شده است:

نام استارت آپحوزه فعالیت
Kaleido AIراه حل های Kaleido که در سال 2017 تأسیس شد، برای حرفه ای ها، توسعه دهندگان و افراد فعال در بخش تدوین و هنر دیجیتال است.
MusicTravelerاستارت آپ MusicTraveler یک بازار موسیقی منحصر به فرد ساخته است. Music Traveller که در سال 2017 در وین ایجاد شد، فضاها را با آلات موسیقی و تجهیزات صنعت خلاق متمرکز می کند.
Blockpitاین استارت آپ ماموریتی دارد تا به کاربران خود کمک کند تا با مبارزات مالیاتی مربوط به ارزهای دیجیتال مبارزه کنند.
NewsadooNewsadoo که در سال 2017 در وین تاسیس شد، یک ابزار شخصی سازی اخبار است. با استفاده از هوش مصنوعی، چندین خبر را از منابع بسیاری مانند روزنامه ‌ها، پخش‌ های رادیویی، تلویزیونی که فقط برای شما طراحی شده است، جمع‌آوری می‌ کند.

حال در زمینه کسب آگاهی در مورد استارت آپ در اتریش و در جهت برای ارائه خدمات کارشناسی و تخصصی، مشاوران و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه خدمات مورد نیاز متقاضیان علاقه مند به مهاجرت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :