مهاجرت به کشور فرانسه

اجاره خانه در فرانسه

اجاره خانه در فرانسه

برای اجاره خانه در فرانسه مسلما مواردی را باید در نظر بگیرید که از آن جمله می توان به مکان، متراژ، نوع، اجاره، هزینه ها و سایر را نام برد. متقاضیان اگر در حال زندگی در فرانسه نباشند نمی توانند قبل از سکونت از ملک بازدید نمایند، بعد از آن است که باید به توضیحات داده شده در جزئیات اجاره اعتماد کنند. گرفتن ملک بدون مشاهده آن خطرات آشکاری دارد، زیرا بعید به نظر می رسد که مالکان جنبه های منفی آن را در مطالب تبلیغاتی خود نشان دهند.

لذا متقاضی باید اطمینان حاصل کند که هر تعداد سوال لازم را به صورت مکتوب بپرسد و پاسخ ها را به همان شیوه دریافت کند. همچنین باید عکس های تکمیلی را بخواهد، عکسبرداری هوایی از ملک به ویژه برای دستیابی به دید بهتر موقعیت ملک بسیار مفید است. همچنین، بازدید از چندین ملک می تواند دید خوبی به متقاضی بدهد که کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این خصوص راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

شرایط و هزینه های اجاره خانه در فرانسه

با وجود انواع مختلف خانه ها و آپارتمان ها و بسیاری از موارد که باید مورد توجه قرار گیرند، ممکن است یک اجاره کوتاه مدت راه مناسبی برای تصور واضح تر از نوع و محل اقامت بدست دهد. برای بسیاری از مهاجران که برای همیشه به فرانسه نقل مکان نمی کنند اجاره بسیار متداول است. این امر به ویژه در مورد بسیاری از مهاجران تازه وارد به فرانسه صادق است، کسانی که می دانند فقط برای مدت زمان محدودی در این کشور خواهند بود تا تصمیم به استقرار دائم در این کشور بگیرند. 40% مردم فرانسه آپارتمان یا خانه خود را اجاره کرده اند. اگر متقاضی مهاجرت به فرانسه به دنبال این است که چقدر برای اجاره در این کشور باید پرداخت کند، باید بداند که قیمت اجاره در فرانسه بسته به محل اجاره بسیار متفاوت است.

قیمت های اجاره همچنین به مواردی مانند اینکه خانه در مرکز یا حومه شهر باشد یا خیر بستگی دارد. به طور میانگین، قیمت اجاره خانه های یک خوابه در خارج از مرکز شهر حداقل 350€ (یورو) است. اما برای مثال در پاریس، یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر می تواند بیش از 1000€ (یورو) هزینه داشته باشد. در حومه شهر پاریس، می توان مکانی را با میانگین 800€ (یورو) پیدا کرد. در نانت، متوسط هزینه ماهانه نزدیک به 500€ (یورو) در مرکز شهر و 400€ (یورو) در خارج از مرکز شهر است.

فرایند اجاره خانه در فرانسه

اگر متقاضی به دنبال زندگی در پاریس یا شهرهای بزرگ باشد، ممکن است لازم باشد چند ماه به خود فرصت دهد تا خانه ای اجاره ای برای طولانی مدت که نیازهای وی را برآورده کند پیدا کند، زیرا این کار می تواند بسیار رقابتی باشد. برای مناطق دیگر در فرانسه، چند هفته زمان ممکن است کافی باشد. زمان ایده آل برای جستجوی آپارتمان در فرانسه بین ماه های می و جولای است. زیرا بسیاری از صاحبخانه ها و آژانس های املاک و مستغلات در ماه آگوست در تعطیلات هستند. افراد اگر قصد انتقال به یکی از شهرهای دانشجویی در فرانسه را دارند، سپتامبر و اکتبر می تواند زمان سختی برای یافتن خانه باشد.

سطح اجاره بها آزادانه بین موجر و مستاجر قابل بحث است. اگرچه تقریبا هیچ گونه افزایش سالانه وجود ندارد. اگر قرارداد اجاره در مورد هرگونه افزایش اجاره مسکن باشد، موجر نمی تواند آن را تحمیل کند. علاوه بر اجاره، ممکن است هزینه های توافق شده دیگری برای خدماتی که موجر حق تحمیل آن را دارد نیز وجود داشته باشد، که احتمالا برای همه آپارتمان ها قابل اعمال است. با این حال، بسته به شرایط توافق نامه بین طرفین، اجاره خانه ممکن است شامل سایر خدمات، مانند نگهداری زمین نیز باشد. اطلاعات کامل درباره شرایط و هزینه زندگی در فرانسه به طور کاملا شفاف در مقاله مذکور شرح داده شده است.

فرایند اجاره خانه در فرانسه

راه های یافتن مسکن در فرانسه

اگر بودجه فرد اجازه دهد می تواند برای اجاره خانه در فرانسه از خدمات یک مشاور املاک استفاده کند تا در جستجوی ملک موفق باشد. آژانس ها معمولا هزینه ای معادل اجاره یک ماه دریافت می کنند، اما از طرف دیگر، روند کار ساده تر از برخورد مستقیم با صاحبخانه است. راه دیگر این است که متقاضی با سایر مهاجران، همکاران یا دوستان خود صحبت کند تا ببیند آیا آنها جایی را سراغ دارند یا خیر. بسیاری از آپارتمان ها از طریق صحبت های دهان به دهان توصیه می شوند و شاید بتوان جایی را حتی قبل از ورود به یک شهر پیدا کرد.

به علاوه، وب سایت های املاک بسیاری وجود دارند که مرور و پیمایش آنها ساده است. این وب سایت ها مرتبا به روز می شوند و به افراد امکان می دهند نتایج را فیلتر کرده یا کلمات کلیدی خاصی را جستجو کنند، که می تواند جستجوی آنها را بسیار آسان و سریع کند. در خصوص مهاجرت به فرانسه ابتدا مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

انواع مختلف اجاره خانه در فرانسه

خانه های اجاره ای در کشور فرانسه انواع فراوانی دارد که برخی از آنها شامل موارد زیر است:

  • Batside

در فرانسه، این نوع خانه ها دیگر قدیمی شده اند، اما هنوز می توان در برخی از املاک جدید آنها را پیدا کرد. آنها ساختمان های سنگی مجزا و مربعی شکل با سقف های مسطح و کاشی کاری شده هستند.

  • Château

در حقیقت خانه های قلعه مانند و کوچکی هستند که باید مراقب هزینه های نگهداری و نوسازی آنها در صورت انتخاب اجاره آنها بود زیرا قسمت عمده هزینه زندگی در فرانسه به اجاره خانه اختصاص دارد.

  • Domaine

خانه هایی هستند که حیاط بزرگی دارند.

  • Fermette/Ferme

خانه ای که دارای زمین های کشاورزی می باشد.

  • Pied-à-terre

یک واحد کوچک آپارتمانی می باشد.

  • Villa d’architecte

ملکی که توسط یک معمار به صورت مدرن طراحی و بازسازی شده است.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی تمامی س والات متقاضیان محترم یافتن خانه در کشور فرانسه خواهد بود. در صورتی که در این زمینه نیاز به همراهی داشتید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :